Delirttin Beni YURTİÇİ KARGO

13 Şubat 2015 Cuma

Normalde blogda bu tarz yazılar yazmıyorum ama o kadar sinirlendim ki, yazmasam deliricem. Benim gibi internet üzerinden çok fazla alışveriş yapan biriyseniz Yurtiçi Kargo ile mutlaka sorun yaşamışsınızdır. Ben her seferinde illa ki delirme noktasına geliyorum yaptıkları saçmalıklar yüzünden.  Hepsini yazsam sayfalar almaz. Ama bugün olanı anlatıcam ki sizin de kargo seçme şansınız varsa  seçiminizi dikkatli yapın. Ben alışverişlerde diğer firmaları seçebiliyorsam hiç düşünmeden Yurtiçi Kargo'yu eliyorum zaten.

Ayın 11 inde bir yerden tarafıma bir kitap gönderildi, takip numarasını da bana yolladılar, 12 sinde baktım ki kargo Yenisahra Şubesine yönlendirilmiş, heh dedim dakka 1 gol 1, bizim adrese Orkide Şubesi bakıyor çünkü, yanlış yere yollamışlar, kargo tekrar yüklenmiş dağıtım merkezine geri yollanmış, neyse Cuma ulaşır o zaman bana dedim. Az önce "bakayım geliyor mu" diye bir baktım, bu sefer de Bakkalköy Şube'ye yollamış çok "akıllı" arkadaşlar. Orası da "bu bizim alanımız değil" deyip geri yollamış mı, noldu kargo bugün de bana ulaşamıyor. Neden? Çünkü "sivri zekalı" kargo şirketimiz bizim adresimize hangi şubenin baktığına bilmiyor 3 şubeyi de tek tek deniyor ve sonunda 3. seferde doğruyu tutturuyor, yani umuyorum tutturacak.


Yaa o kadar sinirleniyorum ki böyle şeylere, hayır yani bu bahsedilen firma küçük bir firma da değil, ama işte büyük olmak demek iş hacmini büyütmekle olmuyor o büyüyen işi doğru şekilde yönetip müşteri memnuniyetini de maksimuma yükseltmekle oluyor.

Sonuç olarak bu adamların bilgisayarlarında adres girince hangi şubeye gideceği çıkmıyor mu yaaaa, vallahi kafayı yiycem, bir kez yanlış yaparsın, kargo geri dönünce dersin ki aa bak bu sistemde yanlış girilmiş, düzeltelim de bir daha hata yapmayalım di mi?

İstanbul Esenler'den gönderilen bir kargo Ataşehir'e 3 günde ulaşamıyorsa bu işte bir yanlışlık yok mu sizce? 

Siz de sorun yaşıyor musunuz Yurtiçi Kargo'yla, yoksa bana mı bir garezi var bunların :)
PRINT RECIPE

9 yorum

  1. ben de çok sorun yaşadım. seçme şansım varsa kesinlikle tercih etmiyorum.

    YanıtlaSil
  2. Sorun yaşamanıza üzüldüm ama ben tam tersi çok memnunum. Tabii belki bunda 10 senedir aynı yerde olan işyerimin yakınındaki şubeyle çalışmamın da etkisi olabilir ama tek bir kez bile sorun yaşamadım. Beni bulamazlarsa ararlar, bekletirler, ben ararım şubeden alırım falan. Amerika'dan Almanya'dan alışveriş yapıyorum, maaşallah diyeyim hep tam gününde geldi. Sorun şirket değil de şube olabilir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şubeden şubeye hizmet kalitesi değişiyor o konuda haklısınız ama benim burada delirdiğim konu, Ana dağıtım merkezinden sürekli yanlış şubeye sevk yapılıyor oluşu. Sonuçta benim adresim belli oraya bakan şube belli, nasıl olup da bunu yönetemiyorlar aklım almıyor.

      Sil
  3. Özgecim selam,

    4 yıl kadar Yurtiçi Kargoda Satış Yöneticisi olarak çalıştım, yaşanan hataları ve nedenlerini bir bilsen ;)
    Bu arada diğer firmalar daha iyi sanma :D sorun sistemde, kargo sektörü "düşük ücret,az maaş ama çok iş" uygulamasını sonuna kadar zorlayan sektörlerden... Teknolojiye yatırım yapmadan insan sömürüsü üzerine kurulu yapılar Kargo firmaları.

    Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Leventcim o kadar da yüzsüzler ki, twitterda hala bize dm den telefonunuzu yollayın arayalım diyorlar, sanki bir çözüm önereceklermiş gibi. Zaten çalışan seviyesi yerlerde, belli az maaşla çalıştırdıkları. Bir çok kişiden dönüş geldi instagramdaki paylaşımıma, orada da bir çok kişinin yazdığı ve benim de başıma bir kaç kez geldiği üzere, hiç gelmeyip geldik evde yoktunuz diyerek şubeden alın diyorlar. Diğerlerinde de belki sorunlar vardır ama ben hiç yaşamadım.

      Sil
  4. Ben hiç yaşamıyorum çünkü yaşadığım ilçede 1 adet şubesi var 😊 ancak Ankara' dayken sorun yaşamışlığım vardı. Sanırım büyük şehirlerde pek kotaramıyorlar işlerini.

    YanıtlaSil
  5. Biz de yaşıyoruz hep aynı sorunu. Dibimizdeki şubeye gelemiyor Ankara'yı gezip geliyor kargolar :)

    YanıtlaSil
  6. Valla ben de seçme şansım varsa başka firmaları seçiyorum. Hem en pahalı hem de insanı en deli eden kargo Yurtiçi. O kadar para alıyorsun, en iyi hizmeti beklemek hakkım değil mi yani? Yarı parasını ödediğim firmalar çoğu zaman daha iyi biliyor musun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle, geçenlerde Aras Kargo gelmiş, ben işteyim annem de kapıyı duymamış. Şubeden aradılar Özge Hanım evde bulamadık sizi diye, aaa evdeydiler ama duymamışlardır keşke kapıda arasaydınız dedim. Yarın tekrar getirsek olur mu dediler. Yurtiçi olsa gelin şubeden alın derdi net. Ertesi gün erkenden getirmişler.

      Sil

© Özge'nin OltasıMaira Gall