Geçen senelerde biri bana deseydi ki, evde tahinli çörek yapacaksın, "Yok artık daha neler, gidip pastaneden alırım ne uğraşıcam" derdim :) E peki ne değişti de bugün bu noktaya geldin derseniz, aslında o zor görünen bir çok pastane ürününü yapmanın hiç de zor olmadığını anladım diyebilirim.
Geçen haftasonu, dolapta "Memleketten Gelsin"in hediye paketinden çıkan bir büyük kavanoz tahini görünce, ben bununla bir şeyler yapayım dedim. Güzelim tahini öyle sıradan bir tarifle ziyan etmek de istemediğim için biraz araştırdım ve sevgili Müge'nin tahinli çörek tarifini denemeye karar verdim.
